FOLLOW DASHBOARD
C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Assalamualaikum
Monday 25 June 2012 • 17:26 • 0 comments

Tumblr_m0mrpvvgcw1rpdt4jo1_500_large


Hi and Assalamualaikum , K dah lama sangatt tk update kannn . Dah berhabuk dah blog niehh tuh punn semalam baru lepas edit . Dari pagi aku edit then tiba-2 lappy teroff -.- bapak aa , habis semua code-2 blogskin aku hilanggg macam tuhh jehhhh --' Sakit hati betul tapi nasib baik aku ada copy code tuh untuk buad back up kalau jadi apa-2 , Sediakan payung sebelum hujann right ? Hahaha , K Jummat nieh ada Hari Terbuka dan Alhamdulillah mak saya tak datang rasanyaa :3 Okayy cool , Result sayaa ? Hmm setakat nieh ada 1A jehhh , bengap betul kau nieh Ainaa -.- Maths ? Ya Allah dapat 49 jehh weyy , tuhh pun cukup-2 makan nk lulus so Aina better kau start lah belajar dari sekarangg , Bila kau nk berubah ? Tunggu PMR nk dekat baru nk baca buku -.- K aku memang suka kutuk diri sendiri :P Hahaha , Btw Doakan aku dapat result yang baik okayy , k Thankss :* Ehh , EURO nieh Germany memang tauu , haha tkder kena mengena :3 K chawww Asslamualaikumm ^^ 




PASTFUTURE
MY WORDS;
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks



Mind Follow;