FOLLOW DASHBOARD
C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Hai Assalamualaikum
Tuesday 6 March 2012 • 17:48 • 0 comments


Assalamualaikum , Aku dari tadi tk habis-2 bagi salam -__- Hahahaha , back to the storyyy . Okayy minggu lepas sekolah aku exam , tapi tapi aku tak ambik punn exam tuhh --' HAHAHA Ntah mcm mana boleh demam , aku rasa pagi tuh aku pergi Mcd sihat walafiat jehh , sampai rumah teruss demam .. Okayyy , magic kankan ? Muhehehe XD Then pergi hospital doktor tuh check semua dia kata kena jangkitan apa kebenda ntah , I Don't know tapi yg penting aku dapat surat cuti sakittt *Senyummmmmmm . haha .. okay , then dah dua hari aku meninggalkan sekolah tuhhh hari rabu aku datang :P Aku tahu korang rinduuu aku .. hahaha , Datang-2 teruss Pn.hema suruh ambik exam maths --' Aku dengan tk larat tk baca buku punn datang lah tempat dia ambik exam . Orang lain exam sejam :) Aku tak sampai sejam exam sebab Pn.hema ada kelas ! Ohyeahhh , beria-ria aku jawap semua aku tarammm sampai dapat result ambik kau fail terusss :DD Hahaha , Okay Good (Y) Sejarahhh , tak baca dah bolehh A dahhh *AyatBudakBajettt . Haha . So , dari lapan subjek aku just ambik 3 jehh :) Maths , sejarah , Agama .. Yang lainn -____- Ke lautt lah jawapnya . hehe . K dari tadi aku menaip , btw aku dah tukar blogskin :DD Naik putus wayar mata dengan tangan aku edit semua niehh . tak cantik ? Lantak p lahh , penatt aku edit :P HAHA . Assalamualaikum :)





Road-run sekolahh dah dekattt , dan aku manusia paling malass bab-2 road run niehh --' haish !





PASTFUTURE
MY WORDS;
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks



Mind Follow;