FOLLOW DASHBOARD
C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
30 March 2012 / RoadRun
Saturday 31 March 2012 • 15:37 • 0 comments



Assalamualaikum , semalam 30/03/2012 sekolah aku ada buad RoadRun . Yeahh , memang syokk habis kaki aku nieh macam tk jejak tanah dah lepas habis Run run semua tuh :3 HAHA , Ahh , one more sebelum pergi sekolah pagi pagi tuh tiba-2 hujan pulokk -.- Actly , aku malas nk pergi tapi disebabkan minah yana nieh dah sampai datang rumah aku jadi aku dengan tk rela hati pun pergilah jugak :P *jkjk , HAHAHA , ingat nk suruh Ayah hantar tapi dia ada kerja pulak :) ohh nevermind Ayah , kitorang pun jalan lah kaki time-2 hujan tuhh xD Ingat kan tk ramai yang datang tapi tapi waktu kitorag sampai tuh dah ada ramai orang dah dekat sekolahh , Semangat kesukanan kuat nieh :3 hehe , K dah habis roadRun semua tuhh cikgu umunkan siapa yang menangg anddd Rumah sukan aku menang ohhhhhhhhhhhhhhhh , Wiraaa :D

Then , ecah call ajak lepak Mcd -.- k lepak lah kejapp :) Akhir sekali , sampai sampai jeh rumah Ohmayy , barang aku hilangg :'( Siapa ambik sepit rambut kesayangan aku tuhh :'( Bagi lah balik :'( Aku sayang benda tuhh :'( Seriously , aku tk perasan benda tuh hilang -.- Bila balik rumah then usha beg tengok tengok Benda tuh dah tkder :'( Huwaaaaaaaaaaaaaaaa ! Bagi balik ! Alaaaaaaa :'( Bagi balik ! bagi balik ! *lap air mata :'(

Tapii takper lahh , dah nak hilang nk buad macam mana kann :) Even benda tuh sepit rambut jeh pun tapi aku sayangg sangat dekat benda tuhh :) Nevermind , yang pentingg Rumah sukan aku menangg ! Kbyee ~


PASTFUTURE
MY WORDS;
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks



Mind Follow;