FOLLOW DASHBOARD
C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Thankss weyyy :')
Monday 31 October 2011 • 20:49 • 0 comments
#Comel jehh gambar nieh :')


Gambar dked atas nieh abaikan jehh ^^ HAHA .. okayy , tdi memori kad henphone rosak lagi ! #dahbiasa 
Aku dah agak mesti semua benda hilang tpi bila usha dan terus usha ! aku ada Ternampak msej lama , HAHA xD gedik jeh memori kad nieh -.- msej yg lain kau padam tpi msej dia kau tk padam pulak ! GEDIK

Text tuh dah lama gila pulak tuhh dri bulan 5 :') bila aku baca balik .. nk tergelak pown ada :D Rindu dked
dia pown ada ! huh ! #kawanjehh HAHA .. Member lama :D seriously , aku rindua dia sangat-2 ..yelahh , 

Now nk bertegur dengan aku pown dah tk kalau dked sekolah -.- malu katanya .. HAHA 
takper , kalau jumpa dia pown dia senyum-2 kambingg jeh dked aku ! Siak kan -.- haiyaaa .. haha , Lagi pown dia pernah buad aku happy dulu ! happy sangat-2 even sekejapp :') nanti kalau aku rapat dengan dia balik mestii sedihh bhaii ! ingat benda lama .. HAHA , so , better dia macm niehh , Takpyah tegur .. :D aku pown tklah sedih ! :'( buad muka sedih -.- ngada-2 ! HAHA 

Okayy , now dia dah happy aku pown dah happy :D kbye <3 Aku saja jeh nk ungkit cerita lama .. HAHAHAHAHA xD btw , Blog adik aku makin cantik -.- Damn ! hehe :D









PASTFUTURE
MY WORDS;
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks



Mind Follow;