FOLLOW DASHBOARD
C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
The Best Day ever
Wednesday 12 October 2011 • 00:41 • 0 comments


assalamualaikum :') hey dear , kay lama kan aku tk update blog .. thu nk edit jehhh -.- haha
Sory  to say lah aku sekarang memang malas nk menaip-2 segala bagai nieh ..btw , apa yang menyebakan aku terrajinkan tangan aku untk menaip ini .. haha .. tengok tajuk post tuh 

" THE BES DAY EVER "

Hari nieh memang syokk sangat , bukan ap dked dalam kelas lgi dah dapt senaman free-2 dri cikgu .. memang best tk terkira lah kan :') sampai nk tercabut lutut kaki aku niehh .. sbb kena hentam dengan cikgu.. haha .. sebab apa kena hentam ? sebab TAK BAWAK BUKU ! Alamak --' sakai betullah .. ergh ! selalunya aku bawak .. hri nieh jeh tk bawak memang bawak bala lah kan .. Aku , yana , dayah , Ami .. haha kitorg memang special ? dapat senaman dalm kelas , kau ada ? kau ada ! tk der kan xD Haha 

Yg first tuh teacher suruh kitorg ketuk ketampi 50 kali ! shitt --' then kena sama-2 masa ketuk ketampi tuhh xD Dan kalau tk sama ulang balik dri awal :P best kankan ? haha xD kitorg dah berapa kali ulang pown tk thu lahh .. tk cukup sepuluh .. member-2 kelas suruh STOP ! sbb tk sama , dh kena mula balik . baik kan diorg ? prihatin sangat --' ergh ! then waktu kelas teacher dh nk habis kitorg still tk lepas-2 lgi hukuman dia tuh .. teacher bagi dua pilihan , nk ketuk ketampi kelas ke kelas ( segan tahap cipankalau nk buad )or kawan-2 yg kasi cadangan nk suruh buad apa .. Dan muncullah AIZAD memberi cadangan dia suruh buad ap aku pown tk thu yg aku thu buad benda tuhh memang sakitt ! lutut nie berketar-2 masa buad , plus budak-2 kelas yg bising tuhh .. memang aku tk tahan lah kan --' bab nk mendera org nombor satu ! aku yg mcm org nk menagis dked depan tuh boleh diorg complian macam-2 pulak .. memang menyirap gila lah !

Dan yg paling peting lepas buad semua tuhhh , nk turun tangga macam nk Terbang .. main jalan jehh tk boleh nk stop ! --' haha nasib tk jatuh .. hoho , kesimpulannya , lepass nieh aku memang serik lah kalau tk bawak buku time teacher .. hehe :')


PASTFUTURE
MY WORDS;
Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks



Mind Follow;